Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 lutego 2018

WSKAZÓWKA NR 3



Ofiara kryje w sobie wiele dziwnych opowieści. Odtworzyliśmy poszczególne fragmenty, ale dalej nie znamy jej tożsamości. Po wybranych fragmentach spróbujcie wskazać, jakiego typu historie w sobie kryje:

Gdy był już na dole, tak jak jego pociechy ujrzał migoczące pod ścianą światełko. Przeczuwał jednak, że tam kryje się jakieś niebezpieczeństwo, więc zbliżał się w tamtym kierunku zasłonięty swoją tarczą. Kiedy bazyliszek wyskoczył na płatnerza, zamiast ofiary ujrzał błyszczącą tarczę a w niej swoje odbicie. Straszliwe spojrzenie bazyliszka zadziałało natychmiast zamieniając bestię w kamień. Potwór został pokonany swoją własną bronią.

Sprawca dalej jest nieznany, choć znowu pokrętnie się tłumaczy:
 
Szalony detektywie, nie ścigaj mnie więcej. Zrozum, już być może przebywam na Ukruszonie albo z moim krewnym Antonim, Wincentym tudzież Zygmuntem. Żałuję mej zbrodni, ale nie miałem wyjścia. Musiałem się jakoś wydostać. Co z tego, że mam kły! Co z tego, że mam ostre pazury! Oj, chyba już za dużo powiedziałem…

Kolejne zadanie już jutro! Udanego śledztwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz